Reklamace
Vrácení/Výměna
- Vrácení nebo výměna musí proběhnout do 14 dní od převzetí nákupu
- Zboží nesmí být použité, poškozené, ušpiněné, musí být zakoupeno u nás
- Při výměně se ujistěte, že zboží, za které chcete vyměnit je dostupné, neváhej se na nás obrátit a nechat si poradit s výběrem vhodnější alternativy
- Připravte si doklad - Při nákupu na e-shopu vám doklad přišel do e-mailu.
- NAPIŠTE NÁM EMAIL - Ve kterém uvedete: své jméno, adresu, telefonní číslo, co chcete provést, číslo dokladu, stručně popíšete svůj problém, v případě výměny napište, za jaké zboží si přejete vyměnit, v případě vrácení zboží napište číslo účtu, na který chcete peníze vrátit.
- Po odeslání emailu zboží zabalte a odešete na naší adresu, nezapomeňte uvést adresu odesílatele a své jméno.
- Odstoupíte-li od kupní smlouvy, nesete náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Reklamace
- Připravte si DOKLAD - Při nákupu na e-shopu vám doklad přišel do e-mailu, při nákupu na prodejně je dokladem účtenka od prodávajícího.
- NAPIŠTE NÁM EMAIL - Ve kterém uvedete: své jméno, adresu, telefonní číslo, co chcete provést, číslo dokladu, stručně popíšete svůj problém, v případě výměny napište, za jaké zboží si přejete vyměnit, v případě vrácení zboží zde napište číslo účtu, na který chcete peníze vrátit.
- Po odeslání emailu zboží zabalte a odešlete na naši adresu, nebo odneste na naši prodejnu, nezapomeňte uvést adresu odesílatele a své jméno.
Kam zaslat zboží?
Balíček máte možnost poslat poštou/kurýrem (na vlastní náklady, neposílejte na dobírku) k nám na kontaktní adresu:
Rozběháme Česko z..ú.
Hodonínská 1055/58
32300,
Plzeň
Kontaktní údaje: 607543187, johny@alaskan.cz
V případě zaslání službou Zásilkovna zašlete zboží na pobočku:
Amitty
Hodonínská 974/23
323 00, Plzeň
Identifikátor pobočky: 692